Hopeless Wanderer

Когато става въпрос за хубава музика, мисля че думите са излишни, не всеки има възможността да прочете една книга, затова и там мога да съм по-подробна, а също и да пиша за неща, които не са ми харесали особено, но за музиката тук съм безкомпромисна, блога ми си е моето място където ще присъстват само и единствено изпълнители, които обичам, а Mumford and Sons са едни от най-положително зареждащите групи на които съм попадала напоследък. Специално това парче заедно с клипа са ми в топ-листата.

Вашият коментар

