„Сьомгата на съмнението“

20141102_142315
Да, логичният въпрос веднага би бил, защо първо не пиша за Пътеводителя, ще дойде и това време, но сега искам да представя, една забавна (разбира се, та това е Дъглас Адамс) книжка, събрала в себе си извадки от компютъра на автора, показваща ни още колко неиздадени неща е оставил след себе си. Това е сборник с негови, есета, разкази, идеи, речи и интервюта, подбрани са много добре и са сравнително кратки, но много ценни.

Любимата ми история е „Бисквитите“, която съм чувала много след като излезе книгата да ми я разказват, като наистина преживяна от някого, понякога живота ме сблъсква със странни типажи, както и да е и тя е кратка и страшно забавна, поставяйки героя в много нелепа ситуация.

Друга също любима ми е „Личният живот на Чингис Хан“, в която бруталностите бяха описани като ежедневни части от живота на обикновен човек, разговор с любимата жена, макар и всека нощ тя да е различна и всякакви абсурди, въображението на Дъглас Адамс е толкова необятно, самият той е цяла вселена, просто невероятен.

Горещо препоръчвам сборника на всички които още не се решават да се захващат с Пътеводителя, това е един бърз и лесен начин да се запознаете със стила и характера на автора, след книжката ще тичате към първата книжарница за още.

Няма да крия пристрастията си към Адамс, докарвал ме е до сълзи от смях, има най-страхотното чувство за хумор и широта на мисълта, решила съм да се заловя отново с Пътеводителя и да напиша подобаващо ревю веднага след прочита му.

А иначе, „Сьомгата на съмнението“ попадна при мен по много специален повод, като подарък за рождения ми ден преди повече от десет години, специални благодарности на Хрис!
20141102_142258

Вашият коментар

