Моето приключение в дивото

DIVO_ КОРИЦА.indd

Иска ми се да започна годината с ревю на вдъхновяваща и положителна книга, не мога да се сетя за по-подходяща от завладяващата история на Черил Стрейд описана в „Моето приключение в дивото – 1800 километра по Тихоокеанския хребетен път“. Книгата попадна при мен на Панаира и я прочетох на един дъх, Черил е увлекателен разказвач и веднъж отворила книгата и „чула“ гласа ѝ не можеш да се откъснеш от вълнуващата история, която те води по дивите горски пътеки на планинския път, където заедно с Черил се сблъскваш с различни опасности, усещаш глад, жажда, болка, отчаяние, страх и самота, за да откриеш в края на пътя силата, радостта, красотата и свободата.

Черил Стрейд прави нещо изключително смело, тръгва сама по Тихоокеанския хребетен път, който прекосява Щатите, започвайки от Мексико и завършвайки в Канада, сама с Чудовище – така нарича раницата си, с неудобни туристически обувки, смелата жена се впуска в невероятно приключение, опитвайки се да избяга от объркания си живот, от миналото и от себе си. По пътя ѝ се случват хиляди неща, някои хубави, други лоши, дори страшни, запознава се с много стойностни хора-планинари, сблъсква се и с няколко големи гадници, но каквото и да ѝ поднесе трудния път, тя се справя. През цялото време, а тя наистина има много време, което прекарва съвсем сама, мисли за миналото и за пътя си до сега като по този начин успява да излекува травмите, които животът ѝ е нанесъл.

Разказът на Черил ме докосна дълбоко, може би защото някои от нещата през които е минала са доста близки до мен, прекрасно разбирах какво чувства и през какво преминава. Историята е вдъхновяваща, това объркано и разстроено момиче в началото на пътя, в края го завършва като истински герой – превръщайки се в силна и мъдра жена.

Препоръчвам книгата на всички, мен ме трогна и вдъхнови да търся пътеводители и да чакам с нетърпение лятото за да осъществя планираните преходи.

Книгата засяга и въпроса за това как живеем, колко сме се откъснали от истинските неща и от природата, поне мен сериозно ме наведе на подобни мисли, може би понеже в момента съм в такъв период, не знам, но знам със сигурност че книгата си заслужава, всеки ще намери по нещо за себе си, защото това е по-скоро едно пътешествие навътре към себе си.

Искам да благодаря на издателство „Вакон“, които направиха възможна срещата ми и с тази прекрасна жена.

-moeto-priklyuchenie-v-divoto-cheril-streyd

Вашият коментар

