cowspiracy the sustainability secret

maxresdefault

„Прави всичко по силите си и го прави по възможно най-добрият начин, във всеки един ден от живота си и ще умреш като един щастлив човек.“

Цитатът е от филма „Cawspiracy…“ и понеже отдавна не вярвам в случайностите знам че не случайно попаднах на филма, а той е доста стряскащ – като всички филми за глобалното затопляне и състоянието на планетата ни между другото. Твърдо вярвам, че сме се появили тук в този свят, за да растем и да се развиваме, опитвам се да го правя, макар и не винаги да ми се получава. Полагам усилия да живея в хармония както със себе си и с останалите хора, така и с природата и света, който ме заобикаля. Опитвам се да намеря баланса между моето добруване и това на света, иска ми се да съм част от решението, а не част от проблема, затова не беше случайно, че попаднах на този прекрасен филм точно в навечерието на Нова година, нещата съзряват бавничко в мен и когато съм готова вратите се отварят…но стига толкова за мен.

Горещо препоръчвам филма на всички, предупреждавам, че има неприятни сцени, но истината заслужава да се види. Трябва да си наистина глух и сляп, за да не видиш как всички сме свързани и как когато нещо или някой страда, това се отразява на всички ни.

Вашият коментар

