Моето семейство и други животни

81h42QtphPL._SL1417_

Ето едно ревю, което доста забавих, но ми се искаше впечатленията ми малко да отлежат, за да не съм прекалено еуфорична, но колкото и време да мине това явно няма да стане, така че започвам…
Зачетох шарената книжка точно на рождения ми ден, в трамвая на път за работа, по това време четях разказите на Ма Дзиен и точно на този ден ми се прииска нещо по-леко и ведро. С Даръл ударих право в целта, не се заблуждавайте като мен, че това е книга за деца, защото не е, това е книга за възрастни в която се разказва за детството по един прекрасен начин. За онова детство в което има много слънце, море, забавни истории, хора които те обичат и в което дишаш с пълни гърди свободата. Онова прекрасно чувство когато откриваш света в мравуняка или гнездото на птиците, когато изследваш и всичко те учудва и очарова, когато не се страхуваш от змии, бури или урагани, когато въображението ти не познава граници и светът ти изглежда като приказка, чиито главен герой и автор си ти.
Ах, няма да ми стигнат думите да я нахваля тази малка съкровищница, която Даръл ни е подарил, върнах се в моето детство, дишах въздуха под безоблачното лятно небе, препичах се на слънчеви поляни, играх с животните и откривах света, беше прекрасно изживяване от началото до края.
Разказът е много увлекателен, а на места е толкова забавен, че не веднъж избухвах в смях, изказът на автора много ми допадна и неусетно прочетох книжката за няколко дни.
Това което ме спаси от тъгата, че толкова бързо дойде края на срещата ни с Джералд са останалите му книги, които не са никак малко, така че се разделихме с обещанието за скорошни срещи.
Има ли нужда да казвам колко много препоръчвам книгата, ако сте потиснати, депресирани или скучаете позволете на Джерал Даръл да ви пренесе на приказния о.Корфу, обещавам че няма да съжалявате.

my-family-and-other-animals-penguin-readers-level-3-ingles-13603-MLA63338578_3592-O

Вашият коментар

