Happy birthday Книжен свят!

maxresdefault

Днес блогът ми става на цели три години, нямам намерение да правя равносметки, само ще отбележа, че през тези три години животът ми определено се промени и тръгна в изненадващо нова посока, пред мен се разкриха неподозирани хоризонти, преориентирах се професионално, създадох си и ново виртуално място –  Paleofit.org, но Книжен свят винаги ще си остане най-любимото ми местенце, където мога да изразя мислите и чувствата породони в мен от нещо което съм прочела, слушала или изгледала.
Истината е, че съм длъжница на блога, защото все още не съм публикувала ревютата на любимите ми книги, които прочетох през последната година. Не толкова, че нямам време – даже напротив, по-скоро бях изпаднала в едно странно състояние, в което само и единствено можех да приемам…
Този момент вече отминава, усещам колко много неща са се натрупали и искат да излязат, затова точно на този ден обещавам да бъда по-активна и да записвам редовно впечатленията си, не само за книга, а за всичко което се докасва по някакъв начин до мен.
На рожден ден няма как да минем без любима музика,

Прекрасен ден!

Вашият коментар

